fredag 4. mai 2012

Bokryggpoesi #1

Har du meldt deg på min give away? Her kan du vinne I mørket er alle ulver grå av Gunnar Staalesen.

For noen uker siden kom jeg over noe som kalles for bokryggpoesi. Det vil si at du bruker titlene på bøkene for å skape poesi.

Her er mitt første bidrag:


Verden forsvinner!
På flukt for livet,
skadeskutt ...
Alle kvinner har en hemmelighet!

Dagens forfattere er: Liv Køltzow, Anna Quindlen, Darian North & Rosie Thomas.

På flukt for livet og Skadeskutt har jeg lest for noen år siden. De kan ikke ha gjort dypt inntrykk, for jeg husker ikke engang om jeg likte bøkene (det sier kanskje sitt ...?)

Verden forsvinner og Alle kvinner har en hemmelighet har jeg lyst il å lese. Har du lest de?

Andre bloggere med bokryggpoesi:
(Gi beskjed dersom du vil at jeg skal legge til deg også!)
Leselyst
Beathes bokhylle
Anita
The witch of the North
Av en annen verden
E-bokhylla mi

3 kommentarer:

  1. Så fint:-) Jeg har ikke lest noen av disse jeg...

    SvarSlett
  2. Den likte jeg :-) Kjekt at så mange blir med etterhvert.
    Kjenner ikke noen av bøkene, men har Staalesen's "I mørket er alle ulver grå". Datteren min skrev nettopp en særoppgave om Staalesen :-)

    SvarSlett
  3. Denne var fin og helt ukjente bøker for meg :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))