søndag 20. mai 2012

Smakebit på søndag: Der vi engang gikk, nok en gang ...

Trykk på bildet for å lese flere smakebiter!

I dag hadde jeg ikke tenkt å være med på ukens smakebit hos Mari. For det første så er jeg enda ikke ferdig med boka jeg begynte med på for to uker siden, og allerede har delt en smakebit fra. Dernest har vi vært bortreist siden 17. mai, og jeg har ikke hatt bloggetid.  Men: Etter å ha lest i Der vi engang gikk i kveld, så kom jeg over et så utrolig morsomt avsnitt at jeg bare MÅ dele det med dere:

Om å reklamere for dental hygiene:
"Er du gal! Dette må for all del ikke gå i trykken!" Lonni var riktignok et surrehode, men han var også en driftig ung mann, og reklamen var allerde sendt avgårde til Hufvudstadsbladets annonseavdeling. Derfra var den ekspedert videre til avisens setteri, og nå var det allerede kveld, og de som jobbet på nattskiftet var som vanlig enten overstadig beruset eller i dyp søvn. Derfor lyktes det ikke fro Jocke å komme i kontakt med noen ansvarlig redaktør eller faktor før det var for sent, og neste morgen kunne en henrykt leserskare studere verdenshistoriens første annonse for tannpastaen "Rectal": Deres åndedrett har aldri duftet bedre.

Jeg lo sååå godt da jeg leste dette! Håper du også kan glede deg over denne morsomme snutten :)
I kveld har jeg verken tid eller overskudd til å kommentere deres smakebiter! Men jeg lover å titte innom dere i morgen og tirsdag!

Ønsker alle minne bloggevenner en glad og solrik uke!!! takk for alt dere deler - jeg setter stor pris på alle bilder, ord og tanker!!! Dere er gode!!!

Klem fra Pia

7 kommentarer:

  1. Hehe... tusen takk for morsom smakebit:-) jeg har lurt litt på denne boken og ser de har den på salg på bokklubben.... men jeg har jo forlengst brukt opp "Kvoten" min for...så jeg må tygge litt på den.
    Ha en flott Mandag Pia:-)

    klem Beathe

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje ikke den første boka jeg hadde valgt å overskride bokkvoten min med ;))
      Interessant, men tung!!
      Ønsker deg en glad dag!!
      Pia xx

      Slett
  2. He he he, den var den morsomste smakenbiten fra denne søndagen! Jeg har sagt at jeg hver uke skal forsøke å dele to smakebiter på bloggens Facebook side og denne skal få være med som ukas morsomste. Ønsker deg en riktig flott uke, Pia :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt, da :) Veldig kjekt å bli delt videre :))
      Ønsker deg en glad dag !!
      Pia xx

      Slett
  3. Hehe, begynner å bli overbevist om at denne bør jeg sjekke ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, boka er ikke så morsom hele tiden, ganske tung heller ... Kanskje du skal vente på bokanmeldelsen min før du bestemmer deg ? ;))
      Ønsker deg en glad dag!!
      Pia xx

      Slett
  4. Takk for morsom smakebit:) Ha en strålende dag:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))