lørdag 22. desember 2012

Adventsgledekalender 22

Ja, nå nærmer julen seg med stormskritt (helt bokstavlig også om man skal tro værmeldingen!) Panikken er i ferd med å ta meg, for her er vi på ingen måte i rute. Panikken tar vi med stoisk ro, og vi sitter og slapper av i sofaen og ser på hybelkaniner, rot og ingredienser til fullstendig ulagde julekaker. Jeg hørte på radioen i dag at 1 av 3 nordmenn er allerde lei av julen. Jeg er en av de. Det vil si, jeg venter fremdeles på julestemningen. Men i alt dette så vet jeg at når julaften er her, og vi sitter til bords og spiser god julemat, ja da senker freden seg og det blir en god kveld. Jeg vet at ungene gleder seg, at forventningene kommer til å innfris. At vi skal kose oss i familieselskap 1.juledag, der ungene kan få vise frem hva de har fått. Plutselig er juledagene over, og jeg kommer til å savne de gode dagene. Denne julen skal vi spille mange spill, det har jeg bestemt. Og om mannen leser bloggen min, så får han vite det også ;) (Kjæresten min, om du leser her, får du skrive en kommentar med hvilket spill du vil spille først!) (dette var bare en test for å se om han leser, og en måte til å "tvinge" ham til å legge igjen en hilsen ;) Ja, jeg vet, jeg er barnslig! Og jeg er stolt av det!)

I dag deler jeg en av mine favorittjulesanger med dere:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))