tirsdag 11. desember 2012

Bokhyllelesing

Bokhyllelesing er viktig, for jo flere støvbefengte bøker jeg leser, jo flere nye kan jeg kjøpe :-)

2014 (Mål: 15 bøker, eller halvparten av leste bøker)
1. Når himmelen faller ned av Jennifer Cody Epstein (januar)
2. Unntaket av Christian Jungersen (januar)
3. Vanæret av Mukhtar Mai

2013 (Mål: 15 bøker)
1. Blå aubergine av Miral al-Tahawy (Også en del av min litterære verdensomseiling!)
2.Tusen strålende soler av Khaled Hosseini
3. Skumringstimen av Johan Theorin
4. Nesten frelst av Sigvart Dagsland av Olaug Nilssen

5. Nådens omkrets av Jørgen Brekke
6. Blodleie av Johan Theorin
7. Hjem av Anne Karin Elstad

5 kommentarer:

  1. Så fint at du også er med,Pia!Tusen takk for link og fine ord, setter veldig pris på det:-) Masse lykke til med utfordringen! Så flink du er som har skrevet opp bøkene du skal lese.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjempeflink er jeg, ja ;) Hehe, jeg må skrive ned slikt, for ellers kommer det garantert til å skli ut i sanden ;) Så flink er et ord med moderasjoner ;)
      Takk til deg som har inspirert meg, i dag som så mange ganger før :)
      Lykke til selv :)

      Klem!

      Slett
  2. Lykke til med lesingen. Drømmehjertet som du har på listen din er bare å glede seg til :)

    SvarSlett
  3. Du er god som skal lese så mye - og som prioriterer det. Jeg elsker å lese, men er for dårlig på å ta meg tid...
    Ikke det at jeg bruker så mye tid på tv heller, det er ikke den som tar tiden min - men tiden bare suser...ikke spør meg hvor.. ;)
    Ser vi har mye lik smak. Er selv gla i Paolo Coelho, Hosseini og Samartin...du har mye å glede deg til :) (oi, her går det opp for meg at jeg jo har fått lest litt...iallefall 4 på listen din...men likevel - jeg savner det!)

    Også ser jeg at jeg har gått glipp av mye her inne på bloggen din den siste tiden. SÅ fin kalender du har...!! Har hørt på sanger her nå og jeg har lest alt sammen...så gla jeg ble :) du er god <3
    Ønsker deg en nydelig advent videre. takk for all varme og glede du sprer. klem din vei

    SvarSlett
  4. Har mer enn nok uleste bøker i bokhyllene mine og jeg hadde nok hatt godt av en slik utfordring. - Men atte, jammen, men, atte... :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))