torsdag 20. desember 2012

Advents*glede-noen-andre*kalender 20

I dag har jeg bursdag - JUHU :) 
Og i disse tider hvor det er så moderne å ha "omvendt julekalender", 
så  vil jeg i dagens kalenderinnlegg dele ut en "omvendt bursdagsgave" :) 
Siden bursdagsgaver er hemmelige, så kan jeg jo ikke si hva gaven inneholder ;)

Alle som kommenterer dette innlegget er med i trekningen. 
Vil du ha et bonuslodd, så kan du dele et av innleggene du liker i bloggen min 
på facebook eller i bloggen din. 

Trekningen gjøres 2. juledag, med postforsendelse 3. juledag :)



3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var. HA en riktig fin jul!

    SvarSlett
  2. Kjære deg - jeg er innom for å ønske deg en god jul. Må dagene gi deg fred, glede og latter :) og gratulerer meg dagen på etterskudd :)
    mange klemmer fra sørlandet (hvor vi nesten snør inne!)

    SvarSlett
  3. Du har ein veldig fin blogg! Kikka litt rundt no, og kjem tilbake!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))