onsdag 25. april 2012

Utfordring som skal hjelpe meg å bli kreativ fotograf


Bloggeren FatMumSlim har utfordret bloggere (og andre!) til å ta ett bilde hver dag i mai og dele med sine lesere.  Hver dag har ulik oppgave, og du står selvfølgelig fritt til hvordan du vil tolke den. Jeg ser på det som en mulighet til å bli mer kreativ. Stimulerere de små grå, som min mor ville sagt ...
Om du også vil delta på utfordringen, gi meg beskjed, så kan jeg putte deg på lista mi!

Do you want to read about the challenge in English, please visit here.
Please tell me if you want to put  me on my list for participating!

Andre bloggere som deltar på utfordringen:
http://livingoutsidethestacks.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))