onsdag 22. februar 2012

Konkurranse!

Jeg vil gjerne spre bloggen min til flere, og blir glad om du kan hjelpe meg :)

En heldig vinner kan vinne  en deilig fuktighetskrem, basert på aloe vera.

Konkurranseregler:
1. Del bloggen med dine venner på Facebook (NB! Sett til å vises til public, dersom vi ikke er FB-venner, slik at jeg kan se delingen) eller i mail. Deler du på mail, så send blindkopi til meg på reidarsdatterATTgmail.com.
2. Legg inn en kommentar på dette innlegget når dette er gjort.
3. Alle som kommenterer et annet innlegg i bloggen min får et ekstra lodd :)
4. Trekning 29. februar kl 15.00.

Jeg ønsker dere alle en glad, glad kveld :)

3 kommentarer:

  1. Kjekt å se bloggen din med ny vinkling. Samme interesser som meg, jo :-)
    Hilsen Lise (Koreaklubben)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har jo skjønt for en stund siden at vi er ganske like ;)

      Slett
  2. Delt på Facebook :)

    https://www.facebook.com/profile.php?id=1270687938

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))