fredag 24. februar 2012

In praise of dreams

Av og til er det godt å bare lytte til instrumentalmusikk. I en hektisk hverdag, full av inntrykk fra alle kanter, klarer jeg godt å koble av når jeg kan stenge ute alle ordene. Da er det nydelig å lytte til bare toner! 

Jan Garbarek er en stor helt. Han er en fantastisk saksofonist! Det er mange år siden jeg har hørt på ham nå (ikke spør meg hvorfor!) og da var det ekstra nydelig å lytte til ham i kveld. Jan Garbarek blir det mer av fremover - uten tvil!

Lytt til sangen - og nyt de fantastiske bildene fra vakre Skottland!

Gi Gud dine bekymringer, han skal være oppe hele natten likevel. (Ukjent)
God natt!

HØRER DU OFTE PÅ INSTRUMENTALMUSIKK? HVA LIKER DU?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))