onsdag 15. februar 2012

Når man blir motløs ...

For det blir jeg av og til: Motløs! Men jeg vet at det finnes andre alternativer. Det som kjennes vanskelig i livet, kan jeg velge (!) å snu til noe positivt.
Dette bilde er jo ikke noe jeg har valgt fordi det er så estetisk vakkert, men fordi det har et viktig innhold. Og noe av grunnen til at jeg har opprettet denne bloggen, er at jeg skal bli flinkere til å bruke mer tid på de tingene i livet som gir meg pågangsmot og glede over de små tingene i livet. For det er ikke til å komme unna at ei god bok eller god mat er noe av det beste livet har å by på :) Og så er det som de sier, at gledene blir større når man deler de med andre!


Dette bildet fant jeg da jeg var på kafé med min søster (alltid kjekt!) Det hang på veggen, og jeg måtte bare ta bilde av det. Alltid godt med det lille ekstra i hverdagen ;)


Gled deg over livet, min venn - det har jeg tenkt å gjøre, uansett!

2 kommentarer:

  1. Jeg har det bildet på veggen i stua ( Jeg synes det er fint, men kjøper at det er mer MIN stil enn DIN :) )
    for meg er det et motto jeg bruker i jobbsammenheng, hvor jeg stadig må strekke meg det lille ekstra for å oppnå de store resultatene .. Det hjelper ikke å bare sitte å drømme om resultatene, jeg må faktisk få de til å skje!!!

    SvarSlett
  2. abetterlife: Jeg liker bildet godt, men hadde aldri hengt det i stua! Kanskje på kjøkkenet? :) Fantastisk jobb du har :))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))