mandag 27. februar 2012

Etter sol kommer ...

Gå gjerne inn på denne siden og les om fotografering i regn.
... REGN!

Det er mandag, vinterferien er over. Fra late og veldig gode dager, til rutiner og våre faste aktiviteter. Det er deilig med ferie, men jemmen er det godt med hverdag også.  Vinterferien avsluttet med fantastisk sol og nydelig natur. I dag regner det, men det gjør ingenting, for barna og jeg skal kose oss i åpen barnehage.
Jeg minner om konkurransen min. Alle kan melde seg på! Spre ordet!





Ord for mandagen:

Det er etter regn at fuglene synger. 
(Bjørnstjerne Bjørson)

Jeg ønsker deg nok sol til at livet ditt blir lyst. Jeg ønsker deg nok regn til at du setter pris på solen.
(Ukjent)

Til slutt håper jeg at denne sangen om regn kan gjøre deg glad :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))