onsdag 29. februar 2012

Cherry Blossom

I fjor da jeg var i Seoul, fikk jeg med meg slutten av kirsebærtreblomstringen. Noen steder var trærne i full blomst, mens andre steder var det lite blomster igjen. Uansett: Kirsebærtrærne er vakre og jeg er glad jeg fikk med meg litt av dette! En gang skal jeg reise tilbake og se Seoul i full blomst :)
Jeg er i vårstemning for tiden, og håper å spre litt våryr glede i regnet :)



Og det er kirsebærtreet
innafor hageleet
som blømar i tidleg vår.
Mot gråe kytjeveggen
luter det krokne leggen
og signar oss atter eit år.
(Olav H. Hauge)

Lite blomster igjen i Yoido Park. Her arrangeres det Kirsebærblomstringsfestival hver vår.



Dette bildet har jeg redigert, det var så kjedelig i seg selv. Nå synes jeg det fikk et særpreg! Fornøyd!

Nathional Assembly Park
Flott blomsterprakt!

Tett innpå trærne på bildet over.

Og her kommer jeg helt innpå treet.






Unge gutter spiser lunsj i parken. Jeg hadde en lang og koselig samtale med dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))