fredag 4. januar 2013

Lines lesesirkel

Jeg har meldt meg på Lines lesesirkel. Formålet med denne lesesirkelen er å lese bøker fra 1001 bøker du må lese før du dør. Hver måned er det ny bok, og på slutten av måneden, skriver du en omtale om boka og deler linken her. Du bestemmer selv hvilke bøker du ønsker å være med på.

Jeg ønsker å delta med disse bøkene i 2014:

Albertine og Jakob av Cora Sandel
April
Foto: Gyldendal

Mansfield Park av Jane Austen
Juni

Foto: Hernovs forlag

Midnattsbarn av Salman Rushdie
November

Foto: Aschehoug



Jeg deltok med denne boka i 2013:

(også et bidrag i Jorden rundt på 200 bøker)





1 kommentar:

  1. Så spennende at du blir med på lesesirkelen, det er en glimrende måte å lese bøker en ellers ikke hadde valgt selv :)

    Du må gjerne kopiere listen jeg har, men muligens du bør spørre Astrid Terese. Listen fikk jeg nemlig tillatelse til å kopiere av henne :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))