onsdag 20. mars 2013

Mitt tematips: Tipset som traff!

Hver onsdag går det en utfordring som heter "Mitt tematips!" Det er Bokbloggeir utfordrer oss til å laste opp en gammel (eller lage en ny) bokomtale der man forteller om den boken man synes passer best til ukens tema. Ukens tema er "Tipset som traff!", og for meg ble dette et enkelt valg! Selv om jeg hadde flere å velge mellom, så er det likevel en bok som må bli nr. 1 denne uken. Boka var det Anette som tipset meg om, så takk til Anette for et glitrende godt boktips!


Boka jeg snakker om er Der Gud gråter av Siba Shakid, en iransk journalist og forfatter. Det er veldig hyggelig om du går inn på omtalen min og legger igjen en hilsen! Det er alltid hygglig å få tilbakemeldinger. Har du lest boka selv? Eller fikk du kanskje lyst til å lese den?

2 kommentarer:

  1. Jeg fikk hvert fall så lyst til å lese den at den havner på leselisten min. :-) Den listen er dessverre litt lang, emn noen ganger ser jeg gjennom den og plukker ut bøker, ikke nødvendigvis i slutten eller begynnelsen av listen, men en bok som ser spennende ut midt i :-)
    Ha en riktig fin dag!

    SvarSlett
  2. Høres kjempe spennendes ut :) Spørs når jeg får tid til å lese den da ;) heh

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))