fredag 8. juni 2012

Litt ditt og datt ...

Først vil jeg bare si at det er så kjekt å være tilbake etter en liten bloggepause! Jeg har kost meg de siste dagene med mange gode blogger!

                                      

Forleden dag så vant jeg i give away hos Spirea! I dag kom pakken i posten: To nydelige kjøkkenhåndlær! Og et koselig kort med koselig hilsen. For de av dere som ikke har besøkt bloggen hennes, så anbefaler jeg det virkelig: Hun skriver veldig godt og ærlig om det som rører ved oss i hjertene! Det er tydelig at hun har et viktig oppdrag med bloggen sin!
Tusen takk til deg Spirea, både for koselig gave og gode ord! Ønsker deg alle himmelens velsignelser!


For en tid siden skrev jeg en bokanmeldelse som veldig få har lest. Jeg var litt ivrig den dagen, og jeg tror innlegget rett og slett forsvant i  mengden ;)) Det var boka Anger av Arnaldur Inðridason, veldig god islandsk krim! I dag tar jeg meg den frihet og ber deg om å lese anmeldelsen min, om du ikke allerede har gjort det ;)

Til slutt vil jeg dele noen gode sitater fra teposene mine:

See yourself in the mirror of grace!
Feel peace within yourself!
We came here to serve each other!
Those who love themselves can love others!
Compassion must awaken in ourselves!
Change has to happen inside!
Fast running does not guarantee meeting the destination!
Watch your thoughts as they start your actions!


Med disse ordene vil jeg ønske 
dere alle sammen 
en glitrende glad og 
herlig velsignet helg!!!


3 kommentarer:

  1. For en flott te-poesi! :-) En god helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Takk for te poesien, herlig:) Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  3. Jeg så dette innlegget først nå - har hatt noen dager av nett, har trengt det :) men så koselig, da - og jeg håper håndklærne falt i smak. også håper jeg du har gode juni dager og at solen skinner der du bor :) her er det sol i dag og jeg skal snart rusle ut en tur og "lufte hodet" ;) ønsker deg en nydelig uke videre. klem til deg :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))