tirsdag 4. juni 2013

Give away hos Gråbekka!

I mitt nye liv som bokblogger, har jeg blitt kjent med mange flotte bloggere, som har inspirert meg. både til å lese, skrive og dele opplevelser. Det er så utrolig kjekt med alle bøkene jeg får del i. Mange av disse kommer jeg til å lese, noen har  jeg allerede lest. Noen vil jeg ikke lese. Og så er det noen jeg har lyst til å lese, men som jeg ikke kommer til å få tid til å lese i dette store havet av bøker å velge i. En av bokbloggerne jeg har hatt glede av å følge, er Gråbekka. Hun leser mye og variert, og skriver gode omtaler. 

I disse dager er det Gråbekka som jubilerer, og deler gleden med oss andre! Besøk siden hennes og se de flotte bøkene du kan vinne.

Gråbekka spør hvor vi liker å lese. Mitt svar på det er enkelt: Jeg liker å lese! Og så blir jeg glad om jeg slipper å lese i senga ;) Oftest sitter jeg i sofaen og leser, helt med et pledd på meg, uansett om det er varmt eller kaldt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))