onsdag 31. oktober 2012

Lykken er å ha en venn

I dag har jeg bare lyst til å hylle vennskapet! Jeg er så utrolig takknemlig for alle de gode vennene jeg har! Alle betyr mye for meg, og noen har en spesiell plass i hjertet. Noen treffer jeg ofte, og noen bor langt borte. Selv om jeg skulle ønske jeg hadde alle mine venner i nærheten, så er det viktigste at de er en del av livet mitt. Og at selv om de er langt borte fysisk, så er de nær og betyr en forskjell i hverdagen likefullt! Så får jeg heller lære meg å sette pris på at jeg har venner både i nord og i sør, øst og vest. Til og med i det store utland! Venner som er fullstendig norske, og venner som har blitt norske. Venner som kommer fra ulike kulturer, som har beriket lille, norske meg. Tenk, jeg har en hel verden av venner!

For å illustrere viktigheten av vennskap, vil jeg i dag dele noen bilder av to gode venner: 
Min eldste sønn sammen med verdens beste venn!





Let us be grateful to people
who make us happy, 

they are the charming gardeners
who make our souls blossom. 


Marcel Proust 




Don't walk behind me;
I may not lead. 
Don't walk in front of me; 
I may not follow. 
Just walk beside me and 
be my friend. 

Albert Camus












Jeg blir veldig glad om du vil dele noen gode ord om vennskap i kommentarfeltet :)

Med ønske om en velsignet GLAD dag til alle mine leservenner!!!

1 kommentar:

  1. Det er så sant.. Ein kan tola mykje viss ein har ein god ven! <3

    Klem Renate

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))