onsdag 31. oktober 2012

Scripture and a snapshot - om livet!

Det er noe jeg er (på godt og vondt!) veldig flink til: Å tenke! Og livet byr på mange ting å tenke på. Noen tanker koser jeg meg med, og andre ting gir meg utfordringer i hverdagen. Jeg er SÅ takknemlig for Guds velsignelser, for de har fulgt meg gjennom både gode  og vanskelige tider. Jeg har mye å være takknemlig for, og det gjør at utfordringene jeg møter blir overkommelige. Takk og pris!

I bloggenes verden er det mange utfordringer (som i "ikke problemer"!), men som i å dele bilder, tanker eller andre ting med hverandre. En av mine favorittutfordringer er Scripture and snapshot som arrangeres av Heather T Imagery. Besøk gjerne siden hennes dersom du vil bli velsignet gjennom flere bilder og bibelord!

Her er mitt bidrag!

My brethren, count it all joy when ye fall into divers temptations;
Knowing this, that the trying of your faith worketh patience.
But let patience have her perfect work, 
that ye may be perfect and entire, wanting nothing.
James 1:2-4

JEG ØNSKER ALLE MINE LESERE EN VELSIGNET GLAD DAG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))