tirsdag 6. mars 2012

Huset vasket ikke seg selv!

Selv om jeg pent ba huset om å vaske seg selv mens jeg og småguttene mine var ute på tur, så var det ikke gjort da vi kom hjem igjen. Jeg skjønner ingenting!
Vi har vært ute og sett at snøen har smeltet bort. Mor var glad for det, selv om eldste nok kunne tenkt seg og lagd en snøball eller to ... Det er deilig å se at det våres, og at det spirer og gror både i grøfter og bed. Knoppene spretter frem på trærne. Sola var godt gjemt bak grå skyer, men det gjør ingenting så lenge vi har godt humør :)
(Jeg har en litt humørsyk mac som ikke vil laste opp noen av de beste bildene fra dagens tur. Skal prøve igjen senere i kveld!) Kos deg med disse utvlagte bildene :)

HAR DU SETT NOEN VÅRTEGN I DAG?
På tide å begynne og gå tur igjen!
Noe av  høsten har overlevd vinteren! Ikke så vårlig kanskje, men jeg likte bildet :)

Vakkert med nye skudd!





2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))