torsdag 1. mars 2012

Pay it forward!

I dag fikk jeg vite at jeg ble trukket ut til å være med i en Pay it forward-utfordring. Jeg ble utfordret av rusticvintagecountry (som er en blogg som dere absolutt bør titte innom!) Jeg har så veldig sansen for filmen med samme, navn, og hev meg på med det samme :) Kanskje om jeg hadde lest litt bedre, så hadde jeg muligens tenkt meg om noen sekunder lenger ;) Det står nemlig i innlegget jeg leste først: 
"Ok all you crafty peeps out there ..." 
Crafty peep - jeg vet ikke om det er meg, men om dere gir meg litt id, så skal jeg komme opp med noen kreative ting som jeg faktisk er flink til :) Så om en uke eller to (eller så) må dere følge med, da er det nemlig min tur til å gi utfordringen videre :)

Men siden jeg er blitt minnet på filmen "Pay it Forward", så vil jeg gjerne benytte anledningen til å minne dere om den også. Denne gutten som grep mitt hjerte dypt. Hvordan kan man forandre verden? Er det å gjøre en god gjerning mot tre mennesker en dag, mot at de gir videre tre gode gjerninger, en utopi? Om det ikke skaper verdensfred, så er jeg sikker på om vi alle gjorde dette, så ville det skape uante positive ringvirkninger!

JEG UTFORDRER DEG TIL Å BLI MED HER - DET SKAL JEG:

http://payitforwardday.com/



Joe's Musings tips til hvordan man kan gi det videre, og bli gode på det:

Always Look For Opportunities To Help Someone
Don’t Expect Much In Return
Don’t Forget To Spread The Word




1 kommentar:

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))