mandag 29. oktober 2012

Scavenger Hunt Sunday

It's been a time since my last blog post, but as a day time mother and evening worker, there is no time for blogging, or even less time for reading books or doing photography. But today I got mail from Spirea, and I was inspired to make a blog post. As it is Sunday, I thought I'd try to participate I Scavenger Hunt Sunday again :)

If you want to see other interpretations of this week's Scavenger Hunt, or you want to join yourself, please visit Ashley Sisk.

As my camerea have had a very long rest, I had to dip in my archive, and my interpretations are as follows:

1. PATTERN(S)
I just fell in love with these patterns and colors in this stone!

2. MACHINES
London Eye - an amazing and enormous machine!


3. SIGNS OR LOGOS
Always nice to find the right direction ...

4. ROCKS OR STONES
My youngest son loves to play with rocks! 

5. SPARKLE
Sparkling water is something that really makes me feel peace no matter how I feel!

Next week's items are:
  1. Wild
  2. Welcome
  3. Adventure
  4. Vibrant
  5. Classic

4 kommentarer:

  1. Great set sparkle is my favorite

    SvarSlett
  2. Pia, I love them all! Great focus on the London Eye.

    SvarSlett
  3. Kjære deg :) Så herlig at du er i gang igjen - og at jeg klarte inspirere deg litt! Nydelige bilder! Elsker bilder av barn, jeg - og din lille sønn ser fortryllende ut...Har sett bilde av ham her før, tror jeg...? skjønnass! Og ja, jeg er enig med deg...brusende vann, ingenting er som det :)
    Så må jeg si jeg har lest dine kommentarer på bloggen min - og jeg syns det er vondt å høre du har hatt et så tøft halvannet år. Jeg aner ikke hva du har gjennomlevd i ditt private liv, men jeg forstår det må være tøft...jeg håper bare du kjenner du får gå i ditt tempo, ikke la deg dytte eller presse. Ingen skal fortelle deg når du er klar for neste steg, det er det kun du som vet.
    Også er det kjipt å høre om din jobberfaring - men samtidig, en hyllest til deg for at du gikk for det du trodde på - og at du nå kjenner du har falt til ro. Kanonbra!!
    Jeg ønsker deg nå en flott uke, og jeg håper det dukker opp noen uventede velsignelser og gleder. Gud velsigne deg :) klem klem

    SvarSlett
  4. Nice group of photos! That machine is awesome looking!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))