fredag 16. november 2012

Boken på vent & Give away!

JUHU!!! Nå er endelig juleferien her!!! Det betyr at jeg skal lese bøker, og at jeg skal blogge! Ja, og så skal jeg kose meg glugg i hjel med alle de gode guttene mine <3


Forfatteren: Pepetela

Den første boka som skal frem er Den ærerike familien av Pepetela.  Den har ligget i hylla lenge og samlet støv nå, og jeg har måttet fornye lånet på biblioteket to ganger allerede. Nå som rekruttene er sendt til nye oppdrag, og nye ikke kommer før i januar, så skal boka frem igjen! Så nå er det å lese i vei, så kommer det omtale på bloggen snart! Jeg gleder meg!


Den ærerike familie er en av bøkene jeg skal lese på min litterære verdensomseiling. Boka er fra Angola, og er en historisk roman fra 1600-tallet. Historien fortelles gjennom en slave.

Boken på vent er en utfordring Beathe har hver tirsdag. Jeg er litt sent ute, men som de sier: Bedre sent enn aldri! Besøk siden hennes og hvem vet - kanskje du får tips til en ny god bok?

Hun sier hun har spist opp pepperkakene ...


Har du hørt om bokryggpoesi? Les mitt eneste bidrag her! En blogger som er dyktig på bokryggpoesi er Beathe! Hun har klart å lage mange gode dikt av bokrygger! Og tro meg: Det er ikke lett!!!
Nå nylig er det gitt ut en bok med tittelen Bokryggpoesi. Denne kan du altså vinne hos Beathe!



Kjære venner! Livet er deilig! Jeg ønsker dere en GLAD dag!!! Tell velsignelsene!!!

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å se deg igjen,Pia!:) Og tusen takk for fin omtale!Denne boken har jeg ikkr hørt om men den virker veldig interessant. Må notere den ned. Nå har jeg linket til innlegget ditt i innlegget mitt og du er med trekningen! Ha en super dag!
    Klem Beathe

    SvarSlett
  2. For et herlig gla-innlegg! Syns liksom stemningen skinte gjennom innlegget ditt! Og så flott med alle anbefalinger du kommer med. Jeg er jo håpløs på å lese, ikke fordi jeg ikke vil - men du vet...tiden...jadda, prioriteringer, prioriteringer ;) Uansett - så fint du skriver - og så fint at du har juleferie (?!) . Allerede? :) Lucky you! Håper dine dager er gode - og at de fortsetter i gla-sporet!! Og JA; jeg skriver under på å telle velsignelsene. Det kommer vi langt med, det har jeg nettopp blitt påmint!! klem din vei <3

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))